Thursday, April 23

Community Day of Castile and Leon

Congratulations to my Community on 23rd April!



Celebrating the Community Day in "Villalar de los Comuneros"

Castile and Leon is a magical land of castles and impressive Gothic cathedrals, a land with a vast wealth of historic and cultural treasures. It is also blessed with a lovely scenery including dramatic mountain landscapes and protected nature reserves with woods of oaks and cork-oaks. It is crossed by the river Duero and has the "Lago de Sanabria", the largest lake of Spain and the only one of glacial origins.


2 comentarios:

alfonso said...

Yeah, Castile and León have also excellent vines and... tasty meals.
Furthermore... fantastic people as far I know.

HHK

Marina said...

Qué música tan entrañable, me llega dentro de la cabeza directamente desde tu crazón. No es para mí, pero cierro los ojos y me imagino que pensaste que a mi me gustaría y por eso la pusiste y ¡de repente! te vuelvo a recuperar. Mi querida pequeña compañera. Yo tampoco dejaré que te escapes otra vez, ya hemos perdido demasiado tiempo.
Tienes un pequeño correo y un beso, un enorme beso de reencuentro y de cariño.

¡Ah! a partir de ahora tendrás dos comentarios, uno en inlgés, que yo no entenderé, y otro en perfecto bejarano que espero entiendas.
Por cierto, en la red voy de Hada, jajajajaja, una extravagancia que alguien me regaló.